Mostrando entradas con la etiqueta faldas. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta faldas. Mostrar todas las entradas

viernes, 28 de julio de 2017

"Here with you..."






T-shirt-- Bershka.
Skirt- Zara.
Shoes- Stradivarius.
Bag- Bimba y Lola.

When I saw you for the first time
Days were running by
We were spinning high
I was lost in every message
Collecting all your different pieces
Felt like a secret
When I saw you for the second time
Pain slowly dries, love lost its pride
Be careful as you leave

And there's enough of giving and everybody hurts
And there's enough of giving and everybody hurts
And there's enough of giving and everybody hurts
And everybody hurts

When I'm here with you
When I'm here with you

When I'm here with you, I feel so confused
When I'm here with you, I
Enter the falling, I'm crawling back up
When I'm here with you, I

When I'm here with you
When I'm here with you
When I'm here with you


Gracias por pasarte por el blog.
Thanks for stopping by.

lunes, 24 de julio de 2017

"ALIENS..."






T-shirt- Bershka.
Skirt- Zara.
Sneakers- Converse .
Bag- Bimba y Lola.

We were just about to lose our home
Diamonds ate the radio
Moving in the dead of night
We took photographs just some just so
History has some to know
We were moving at the speed of flight


Kids cry
If you want to
That's alright
If you want to
Hold me
Hold me tight

Just an alien

We were hovering without a home
Millions are UFO
Hovering in hope some scope tonight
Sees the light and says

Fly if you want to
That's alright
But if you want to
Call me
Call this line

Just an alien
Just an alien
Oh, we just want to get home again

Tell your leader
Sir or ma'am
We come in peace
We mean no harm
Somewhere out there
In the unknown
All the E.T.'s are phoning home
Watching my life
On the skyline
Crossing your eyes
For a lifetime

Just an alien
Moving target
Target movement
A patch, a corner
Of the spacetime
Just an alien
Turning toward it
Turning pages
Over Asia
Crossing ages
Just an alien
Oh, we just want to get home again


Gracias por pasarte por el blog.
Thanks for stopping by.

lunes, 13 de marzo de 2017

"It ain´t me..."






Blouse, skirt and jacket- Zara.
Bag-Blanco.
Sunglasses- Mango.
Shoes-Marian.

Go 'way from my window
Leave at your own chosen speed
I'm not the one you want, babe
I'm not the one you need
You say you're lookin' for someone
Who's never weak but always strong
To protect you an' defend you
Whether you are right or wrong
Someone to open each and every door
But it ain't me, babe
No, no, no, it ain't me, babe
It ain't me you're lookin' for, babe.

Go lightly from the ledge, babe
Go lightly on the ground
I'm not the one you want, babe
I will only let you down
You say you're lookin' for someone
Who will promise never to part
Someone to close his eyes for you
Someone to close his heart
Someone who will die for you an' more
But it ain't me, babe
No, no, no, it ain't me babe
It ain't me you're lookin' for, babe.

Go melt back in the night
Everything inside is made of stone
There's nothing in here moving
An' anyway I'm not alone
You say you're looking for someone
Who'll pick you up each time you fall
To gather flowers constantly
An' to come each time you call
A lover for your life an' nothing more
But it ain't me, babe
No, no, no, it ain't me, babe
It ain't me you're lookin' for, babe.


Gracias por pasarte por el blog.
Thanks for stopping by.

lunes, 27 de febrero de 2017

"Say you want let go..."





Jacket- Pull and Bear.
Blouse, bag and shoes- Mango.
Skirt-Kiddy´s class Zara.

I met you in the dark
You lit me up
You made me feel as though
I was enough
We danced the night away
We drank too much
I held your hair back when
You were throwing up
Then you smiled over your shoulder
For a minute, I was stone cold sober
I pulled you closer to my chest
And you asked me to stay over
I said, I already told you
I think that you should get some rest
I knew I loved you then
But you'd never know
Because I played it cool 
When I was scared of letting go
I know I needed you
But I never showed
But I want to stay with you
Until we're grey and old
Just say you won't let go
Just say you won't let go
I wake you up with some breakfast in bed
I'll bring you coffee
With a kiss on your head
And I'll take the kids to school
Wave them goodbye
And I'll thank my lucky stars for that night
When you look over your shoulder
For a minute, I forget that I'm older
I want to dance with you right now
And you look as beautiful as ever
And I swear that everyday you'll get better
You make me feel this way somehow
I'm so in love with you
And I hope you know
Darling, your love is more than its worth in gold
We've come so far my dear
Look how we've grown
And I want to stay with you
Until we're grey and old
Just say you won't let go
Just say you won't let go
I want to live with you
Even when we're ghosts
Because you were always there for me
When I needed you most
I'm going to love you t
Till my lungs give out
I promise till death we part
Like in our vows
So I wrote this song for you
Now everybody knows
That it's just you and me
Until we're grey and old
Just say you won't let go
Just say you won't let go
Just say you won't let go
Just say you won't let go
James Arthur - Say you won't let go


Gracias por pasarte por el blog.
Thanks for stopping by.


miércoles, 30 de noviembre de 2016

"Someday..."






Sweater- Kiddy´s class.
Skirt-Springfield.
Coat and shoes- Zara.
Bag- Bimba y Lola.

I love seeing you happy
I miss seeing that smile
It's been such a long time
And although I don't have you
I know now that I need to
And somehow make you mine
And I won't lie
It's hard seeing you with him
'Cause I know he can't hold you like I can

[Michael Bublé & Meghan Trainor:]
Someday maybe when we're old and gray
We could be in love once more
Till then I won't give my love away
Darling, I'm forever only yours

[Meghan Trainor:]
I remember that love song
I sang every word wrong
But you didn't mind
No, no
And I'll admit that I miss you
But only if you do
'Cause you know that I'm shy
And I can't lie
It's hard seeing you with her
'Cause I know she can't love you like I can

[Michael Bublé & Meghan Trainor:]
Someday maybe when we're old and gray
We could be in love once more
Till then I won't give my love away
Darling, I'm forever only yours

And my love then what's for you then
We all got nothing to lose
'Cause I'm forever only yours (in love once more, once more, once more)
Not need to complicate it
The smile is worth to wait, yeah
I'm forever only yours (hey, yeah)

Someday maybe
Someday maybe
Someday maybe I'll be yours (woah, baby)

Someday maybe (someday maybe)
Someday maybe (someday maybe)
Someday maybe I'll be yours (someday maybe I'll be yours)

Someday maybe when we're old and gray
We could be in love once more
Till then I won't give my love away
Darling, I'm forever only yours

And my love then what's for you then
We all got nothing to lose
'Cause I'm forever only yours (someday I'll be yours)
Not need to complicate it
The smile is worth to wait, yeah
I'm forever only yours (someday maybe...)

I'm forever only yours (only yours)
(I'm singing now)
I'm forever only yours...


Gracias por pasarte por el blog.
Thanks for stopping by.

lunes, 21 de noviembre de 2016

"Take me away..."






Jacket- Zara.
Turtleneck- Mango.
Skirt-Only.
Bag-Parfois.
Boots-Ebay.

I wish you a lovely day!!


Gracias por pasarte por el blog.
Thanks for stopping by.

lunes, 17 de octubre de 2016

"Wild horses..."






Jacket and blouse- Mango.
Skirt- Stradivarius.
Shoes-Zara.
Bag- Local shop.

I'm a dreamer
But it's hard to sleep when your head's not in it
I've been restless
Cause you disappeared and that's all that's missing
The Earth is loose under my shoes
There's an angel
And he's shaped like you, and I thought I knew him
There's a window
And it's dark inside, but the light was in it
This can't be love if it hurts so much
I need to let go

I will survive and be the one who's stronger
I will not beg you to stay
I will move on and you should know I mean it
Wild horses run in me

I remember
How we danced so close, I would stand on your feet
And the phone calls
That would last all night, they were lifeboats to me
Our fading scars just shooting stars
They're here, then go

I will survive and be the one who's stronger
I will not beg you to stay
I will move on and you should know I mean it
Wild horses run in me

Our human hearts forget how strong they are
And they get lost along the way, hey
It's not giving up, it's letting go
And moving to a better place

I will survive and be the one who's stronger
I will not beg you to stay
I will move on and you should know I mean it
Wild horses run in me
I will survive and be the one who's stronger
I will not beg you to stay
I will move on and you should know I mean it
Wild horses run in me


            

Gracias por pasarte por el blog.
Thanks for stopping by.

miércoles, 12 de octubre de 2016

"You don´t own me..."







Dress- Mango ( used as top in this pic).
Skirt- Stradivarius.
Shoes- Dorothy Perkins via Zalando.
Bag- Bershka.


You don't own me
You don't own me

Well, let's go
But I'm Gerald and I can always have just what I want
She's that baddest I would love to flaunt
Take her shopping, you know Yves Saint Laurent
But nope, she ain't with it though
All because she got her own dough
Boss bossed if you don't know
She could never ever be a broke hoe

You don't own me
I'm not just one of your many toys
You don't own me
Don't say I can't go with other boys

Don't tell me what to do
And don't tell me what to say
Please, when I go out with you
Don't put me on display

You don't own me
Don't try to change me in any way
You don't own me
Don't tie me down cause I'd never stay

Don't tell me what to do
And don't tell me what to say
Please, when I go out with you
Don't put me on display

Re-really though, honestly
I get bored of basic (No)
She's the baddest, straight up vicious, texting her asking her
If she's alone and if she'd sent some pictures, she said no (what)
Well goddamn, she said come over and see it for yourself
Never asking for your help, independent woman
She ain't for the shelf
Nah, she's the one
Smoke with her till the (Ahh)
Stayin' up until we see the sun
Baddest ever, I swear she do it better than I've ever seen it done
Never borrow, she ain't ever loan
That's when she told me she ain't never ever ever ever gonna be owned

I don't tell you what to say
I don't tell you what to do
So just let me be myself
That's all I ask of you
I'm young and I love to be young
And I'm free and I love to be free
To live my life the way I want
To say and do whatever I please

Huh! Hey!
Ohh-oh noo
Ohh Noo no-oh
Hell No no no-ooh
Don't, you don't
Hey!
(You don't own me)
But just know (nah), you never met somebody like me before tho
(Nah nah nah nah nah nah)
(You don't own me)
Easy.

You don't own me


Gracias por pasarte por el blog.
Thanks for stopping by.

miércoles, 21 de septiembre de 2016

"Cold water..."






Blouse- Zara.
Skirt- CLP.
Shoes- Tamaris ( Zalando).
Bag- Mango.

Everybody gets high sometimes, you know
What else can we do when we're feeling low?
So take a deep breath and let it go
You shouldn't be drowning on your own

And if you feel you're sinking,
I will jump right over into cold, cold water for you
And although time may take us into different places
I will still be patient with you
And I hope you know

I won't let go
I'll be your lifeline tonight
I won't let go
I'll be your lifeline tonight

Cause we all get lost sometimes, you know?
It's how we learn and how we grow
And I wanna lay with you 'til I'm old
You shouldn't be fighting on your own

And if you feel you're sinking,
I will jump right over into cold, cold water for you
And although time may take us into different places
I will still be patient with you
And I hope you know

I won't let go (I won't let go, no, no, no, no, no, no)
I'll be your lifeline tonight
I won't let go
I'll be your lifeline tonight

[MØ:]
Come on, come on
Save me from my rocking boat
I just want to stay afloat
I'm all alone
And I hope, I hope
Someone's gonna take me home
Somewhere I can rest my soul
I need to know

[Justin Bieber & MØ:]
You won't let go (I won't let go, no, no, no, no, no, no)
I'll be your lifeline tonight
You won't let go
I'll be your lifeline tonight

[Justin Bieber:]
I won't let go
I won't let go


                                                                              
 Gracias por pasarte por el blog.
Thanks for stopping by.

miércoles, 7 de septiembre de 2016

"Nothing to lose..."







T-shirt- Kiddy´s class ( spring 16).
Skirt- Vero Moda (old).
Shoes- Asos (old).
Bag- Bimba y Lola ( summer 16 sales).

I got no money, I dont mind
No fancy plane, to get me high
Got no diamonds, or shiny shoes
But that’s okay
Had a bag of wishes
Always stacking dreams on dreams, yeah
That will follow river streams
But can’t belong to me, yeah
Everytime they ask me how I get by, all I need is love
All I need is love
Can’t nobody tell me what it feels like? Ohh
I got no money, I don’t mind
No fancy plane, to get me high
Got no diamonds, or shiny shoes
But that’s okay, I got nothin’ to loose
I got no money, I don’t mind
No fancy plane, to get me high
Got no diamonds, or shiny shoes
But that’s okay, I-I-I got nothin’ to loose
Nothin’, no
Nothin’, no
Nothin’, no
Nothin’, no
I sit there lookin’ at bae, I don’t really care no more
It started from the bottom, now I’m reachin’ high, yeah
And let nobody tell me how to get by
All I need is you, all I need is you
And I’ll be here to follow when you’re by my side
I got no money, I don’t mind
No fancy plane, to get me high
Got no diamonds, or shiny shoes
But that’s okay, I got nothin’ to loose
Got mo money, I don’t mind
No fancy plane, to get me high
Got no diamonds, or shiny shoes
But that’s okay, I got nothin’ to loose
I got nothin’ to loose
I got nothin’ to loose
But thay’s okay, I got nothin’ to loose
I got nothin’ to loose
I got nothin’ to loose
That’s okay, I-I-I got nothin’ to loose
That’s it, no
That’s it, no
That’s it, no
That’s it, no
I-I-I got nothin’ to loose
Nothin’, no
Nothin’, no
Nothin’, no
Nothin’, no
I-I-I got nothin’ to loose

           
Gracias por pasarte por el blog
Thanks for stopping by.

miércoles, 31 de agosto de 2016

"Someone who needs me..."







Blouse- Mango (old).
Denim skirt- Stradivarius ( summer sales).
Belt and bag- Bershka ( summer 16).
Sandals- H&M ( spring 16).

For once in my bed
I have someone who needs me
For once in my bed

I have someone who needs me
Hey! Yeah!
Someone who needs me
Hey! Yeah!
I have someone who needs me

For once in my bed
I have someone who needs me
For once in my bed
I have someone who needs me
Hey! Yeah!
Someone who needs me
Hey! Yeah!
Someone who needs me
Oh, once I can see, this is mine, you can't take it
For once I can see, I have someone who needs me
Oh, once I can see, this is mine, you can't take it
For once I can see, I have someone who needs me

(someone who needs me)

For once in my bed
I have someone who needs me
For once in my bed
I have someone who needs me
For once in my bed
I have someone who needs me
For once in my bed
I have someone who needs me
Hey! Yeah!
Someone who needs me
Hey! Yeah!
I have someone who needs me

For once in my bed
I have someone who needs me
For once in my bed
I have someone who needs me
Hey! Yeah!
Someone who needs me
Hey! Yeah!
Someone who needs me

For once in my bed
I have someone who needs me
For once in my bed
I have someone who needs me
Hey! Yeah!
Someone who needs me
Hey! Yeah!
I have someone who needs me

Gracias por pasarte por el blog.
Thanks for stopping by.